فرداد استیل|درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای

فرداد استیل بزرگترین واحد صنعتی تولید کننده درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای

فرداد استیل بزرگترین واحد صنعتی تولید کننده درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای

فرداد استیل|درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای

فرداد استیل بزرگترین واحد صنعتی تولید کننده درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای

بایگانی
آخرین مطالب

حفاظ استیل بانکی

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۱۰ ق.ظ

حفاظ استیل بانکی یک محافظ ضد سرقت است برای حفاظت از بانک و موسسات پولی و مالی که از استیل مقاوم شده تولید می شود. جنس آلیاز استیل به کار رفته در اجرای حفاظ بانکی از نوع استنلس استیل نگیر زنگ نزن می باشد زیرا باید بتوان برای مدت زمان طولانی از حفاظ استیل بانکی استفاده کرد. حفاظ استیل بانکی با چهار چوب استیل و بدون آن نیز ساخته می شود که معمولا حفاظ با چهارچوب برای درب ها و پنجره های بازشونده کاربرد دارد هر چند از نظر استحکام در برابر ضربه و فشار و کشش بیرونی هیچ تفاوتی بین حفاظ استیل فریم دار و بدون فریم نیست. در ساخت این مدل حفاظ بیشتر از لوله و پروفیل استفاده می شود البته برای مفاوم سازی حفاظ بانکی از میله های اهنی یا لوله های آهنی نیز استفاده می شود. مهمترین عامل برای تعیین کیفیت حفاظ استیل در این مدل ضخامت گوشت لوله ها و پروفیل های استیلی است که هنگام نصب حفاظ از آن ها استفاده می شود البته استاندارد های برای ساخت آن نیز وجود دارد که به شرح آن می پردازیم. فاصله بین گارد های افقی که به شکل موازی در یک راستا نصب می شود باید بین ۱۱ تا ۱۲ سانتیمتر باشد و فاصله پایه یا ستون های اصلی حفاظ باید بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر باشد. تمام قطعات حفاظ استیل بانکی با روش جوش آرگون به همدیگر وصل می شود البته در برخی از روش های اجرای حفاظ می توان از پیچ و مهره یک سره استفاده کرده این انتخاب با توجه به نوع سازه ساختمان انجام می شود.

قیمت حفاظ استیل بالکن و پنجره با توجه به مدل حفاظ و کیفیت اجزای حفاظ محاسبه می شود البته حفاظ پنجره و بالکن اگر از نوع ضد سرقت باشند بر اساس متر مربع تعیین می شود و اگر این حفاظ استیل از نوع دیوار کوب باشند بر مبنای متر طول هر ردیف حفاظ محاسبه می شود. قیمت حفاظ های استیل دکوراتیو که از قطعات خاصی در ساخت آن ها استفاده می شود تنها به صورت کلی و قیمت واحد محاسبه می شود. در نحوه محاسبه قیمت حفاظ استیل به این نکته باید توجه داشت قیمت گذاری برای هر پروژه با توجه به نوع کاربری حفاظ و متراژ کار و ضایعات مصالح مصرفی به صورت اختصاصی انجام می گیرد.

حفاظ استیل بانکی

  • فرداد استیل

حفاظ استیل بانکی

نظرات  (۵)

  • بهترین وکیل ملکی در تبریز
  • در شهر بزرگ تبریز، جمعیت بسیار زیادی زندگی می کنند که ممکن است برخی از این افراد با مشکل ملک و املاک مواجه شوند و به دنبال وکیل ملکی باشند؛ بهترین وکیل ملکی در تبریز به کسی گفته می شود که می تواند پرونده های مربوط به دعاوی ملکی را به خوبی بپذیرد و مشکلشان را برطرف کند؛ وکیل به دلیل مهارت و فن بیان قوی که دارد، به خوبی در جلسات دادگاه حاضر می شود و تمام تلاش خود را برای کمک به موکل خود به کار می گیرد.

  • بهترین برند قمقمه کودک
  • قمقمه ظرفی است که از آن برای حمل و نگهداری آب و مایعات دیگر استفاده می شود. جنس قمقمه ها معمولا از شیشه،  پلاستیک و یا فلز می باشند .

    https://oshakh.com/the-best-brand-of-baby-thermos/

  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان
  • هیرسوتیسم عارضه ای می باشد که پس از گذر از دوران بلوغ برای بسیاری از بانوان رخ می دهد. این عارضه موجب رشد غیر طبیعی موهای زائد در بدن افراد خواهد شد که برای آن ها بسیار ناخوشایند می باشد. هیرسوتیسم معمولا به دو دلیل برای بانوان ایجاد می شود که یکی از مهم ترین دلایل ایجاد آن، ترشح هورمون های مردانه از تخمدان و غدد فوق کلیوی زنان می باشد.

    https://jaraheto.com/the-best-laser-hair-removal-clinic-in-isfahan/

  • بهترین جراح عمومی در ایران
  • در واقع یک جراح عمومی عمدتا با دانش بالای خود، جراحی اندام های شکمی مثل مری، روده، کیسه صفرا و معده را به عهده دارد. به طور کلی فعالیت یک جراح عمومی روی بخش های ذکر شده است و در مواقع اورژانسی نیز می تواند جراحی هایی مثل ارتوپد و زنان را انجام دهد. فعالیت و توانایی جراحان عمومی بسیار زیاد بوده و حتی در مواقع ضروری قادرند که جراحی اورژانسی مثل جراحی های اورولوژی، جراحی زنان و همین طور به جراحی های مغز و اعصاب نیز بپردازند.

    https://toptena.ir/the-best-general-surgeon-in-iran/

  • بهترین کلینیک لاغری در غرب تهران
  • در بخش هایی از بدن انسان نوعی چربی انباشته شده وجود دارد که این چربی ها در مقابل ورزش و همچنین رژیم غذایی بسیار مقاوم می باشند و به آسانی از بین نمی روند که این چربی های انباشته شده سلولیت‌ نام دارند. به همین دلیل افراد به کلینیک های لاغری برای از بین بردن این چربی ها مراجعه می کنند.

    https://pezeshka.com/the-best-slimming-clinic-in-west-tehran/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی